Gecen bir doktorun sayfasinda denk geldim direk raflardaki pekmezlere şoyle yonlendiriyordu yaptigimiz pekmezler ne kadar faydali? Ayaklarla cigneniyor,toprak atiliyor blablablaaaaa…..
Bir kez daha aanladim ki bu insnlar ettikleri yeminlero dahii unutmuslar toplumda o kadar genis kitleye hitap ederken boylesi yonlendirmeyi saskinlikla okudum..yani direk pekmezi gömerek raflara gidin diyor soguk sıkım doye hazir alin…hazir bir kez aldim ve sekerden yiyemedim oysa…. bu daha mi saglikli?
kvdem annemm hic toprak katmadi ustelik tertemiz kazanlarda binbir emekle yapiliyotlr
Aynisini süte yaparak mamaya yonlendirenler simdilerde pekmeze 💩 atarak piyasayi canli tutmanin derdindeler..pekmezim zarari olsa 90 yasinda dedelerimiz koylerde dipcik gibi olmazdi😅
Velhasil bitmedi bu yeninesil analarin tantanalari…..
Pekmez demir deposudur afiyetleeee veriyorum😅