Fatmabkdmr bu fikre hiç katılmıyorum doğal pekmez kendimiz yapıyoruz, bagımız kendimizin, sabahtan aksama kadar pekmezi kaynatıyoruz dünyanın odunu yanıyor içinde bir gr katkı maddesi yok neyin oksitlenmesinden bahsediyorsunuz anlamıyorum marketlerde kinin içeriği bile belli değil katkı maddesi dolu onlar mı güvenilir oluyor, ben( ziraat mühendisiliği okudum)n
Neyin en olduğunu iyi biliyorum bu kadar doğalı dururken başka pekmez hayatta içirmem