Angel_45 Gizemcellat canım üzülme bizde 10 aylık olduk 7 aylıkken başladı geri geri gitmeye hala geri geri gidiyoz çoğunluk kendini geri otiyo otururken bile yatcakmis
Gizemcellat Angel_45 yerdeyken ağlıyor hemen ama almadığımız zamanlarda geri geri gidiyor çok az sonrası yine çığlık çığlığa aglamak la bitiyor
asz Gizemcellat benim oğlum 10 aylık emekledi.asla yüz üstü durmayı sevmeyen bi bebekti.emekleyeli anca 1 ay olmuştu ki yürümeye de başladı.bebeğin adımlama yapıyor mu elinden tuttuğunda peki.oğlum adımlamayı öğrendiği için geç oldu emeklemesi.senin ki de adımlama yapıyorsa çok normal.yapmıyorsa da inan emeklemeden yürüyen bebekler de var.yani gelişim geriliği değil şuan ki durumu.
Gizemcellat asz sürekli elinden tutup ayağa kaldırmamizi istiyor öyle ayakta durmaya denge de durmaya çalışıyor sanki çok dikkatini çeken birşey olursa da adım atıyor o kadar bende emeklemeden yürür belki diye düşünüyorum ama çevremdekiler mutlaka emeklemesi gerekti şimdiye kadar diyor kafam karışıyor iyice
Umayyyy76 Gizemcellat allah askima cevredekilerde masallah herseyi cok biliyolar emeklemeden yuruyen birsuru tanıdığım var ben dahil😂 zaten cevredekilere yorum yapacak senin moralini bozacak konu olsun yeterki hemen profesör olurlar emekliyo olsaydida suan sıralamasi lazimdi diyeceklerdi
asz Gizemcellat hayır canım hayır onlar yanlış biliyor.senin bebeğin ayakta durmanın ve adımlamanın tadını almış geç emekleyecek o .aynı benim oğlum gibi.
Umayyyy76 Valla ben yürüteçede koydum zararlı diyen oldu doktorumuz dikkatli olursan cok az koyabilirsin demisti ama benim kiz biraz cok sevdi diye benimde işime geldi onu orumcege koyup anca evin işini yapabiliyodum ben 7aylikken koymaya basladim gunde 1 saat kadar ondaydi cok sukur bir zararini gormedim emeklemeye baslayinca yuruteci kaldirdim yürüme arkadasina geçtim
Gizemcellat Umayyyy76 annemde bir zararı olmaz demişti bizide bebekken yürüteçe koymuş ama şimdiki doktorlar önermiyorlar birde bizim erkek bebek olunca erkek bebeklere daha çok zararı varmış bana kalsa bende koyacaktım ama doktor ne diyorsa onu uyguluyoruz mecburen
Gizemcellat Umayyyy76 ya aslında çevredekilerin ne dediklerini pek onemseyen biri değilimdir ama konu evlat olunca önemseniyormuş demek ki😂🤦🏼♀️
Dmyg Gizemcellat aynen öyle kan değerleri nasıl ? Kansızlıkta hareketsizlik yapıyomuş benim bebeğim de düşük çıktı takviye alıyor. Baktırdınız mı ?
Gizemcellat Dmyg evet batırdım alerji testi için gitmiştik ama ne kansızlık nede herhangi bir vitaminsizlik çıkmadi takviye falan da vermedi doktorumuz her şeyi gayet iyi diye 🤷🏼♀️
Ogretmennannee1 Gizemcellat benim oğlum 5 aylık bile değil di emekledigin de . Ama kız arkadaşımın bebeği 10 aylık emekledi ardından yürüdü 🌸 her bebek gelisimi farklı teleslanmayin
F-Betul Gizemcellat Benim kızım da emeklemiyor, yüz üstü durmayı sevmiyor. Ayrıca ayak üzeri de çok az basmıyor annem aklıma şüphe düşürdü “ artık basması gerek, bi kontrol ettirin” diyor. 🤷🏻♀️
Gizemcellat F-Betul harfi harfine aynı gerçekten benim annemde aynısını söylüyor ama geçen ay alerji testi için götürmüştüm ve tüm kontroller yapıldı ne kansızlık ne vitaminsizlik nede başka birşey çıktı herşey gayet normal dediler bende pek birşey anlamadim🤷🏼♀️🤦🏼♀️
F-Betul Gizemcellat Ben de anneme “ her bebek farklıdır” diyorum ama biz erken yapmışız bazı şeyleri sürekli bizimle kıyaslıyor. Kötü niyeti yok bir şey varsa önlem alınsın diye söylüyor ama üzülüyorum ben de. Kan tahlillerinde biraz eksiklikleri var ama doktor “ önemli değil” dedi.
Gizemcellat F-Betul aynen mutlaka aklımıza takılıyor ve üzülüyoruz ama onlarında ķotu bir niyeti yok.Herşeyin normal olduğunu duyunca annemde artık pes etti bu zamanın çocukları farklı büyüyor diyor haksız da değil sanki 🤷🏼♀️
F-Betul Gizemcellat Aynen mesele geçen hafta bir anda sürünmeye başladı, bu hafta bir anda kucağına alırken ayakları üzerine bastı. Zamanı gelmeden olmuyor sanki.
Ogullarinaasikanne Gizemcellat benim oğlumda oyleydi 11 aylikken emekledi 3 gün sonra tutunca kanepeden kalktı. Siraliyor su anda cok hızlı emeliyor 1 yas 4 günlük hala yürümüyor ama😔her bebek bir değil büyük oglumda hic emeklemeden birden 13 aylikken yürüdü
Aybersa Gizemcellat hemen bir uzman doktor bilgisi yazayım size. Diyor ki, motor gelişimlerine, 3. Ayda başını tutamiyorsa , 7ayda donemiyorsa, 8.ayda oturamiyorsa sıkıntı. Emeklemesi bir motor gelişim aşaması değilmiş 🌺 18. Ayda da yürüme