Gizemcellat biz kilo olarak çok sıkıntı çektik. Zaten zayıf doğdu ilk ay hiç kilo alamadı vs. Oturması geç oldu. Hala oturuyorum yere hop kaydırıyor kendini yatıyor alıştı öyle 😅 emeklemiyor ama dönerek tüm odayı geziyor resmen. Yere yorgan serdim kaldıramıyorum hiç öyle öyle uzanarak dönerek gidip alıyor istediğini. Kanepelerin altına uzatıyor sürekli ayaklarını. Nöroloji Doktorumuza söylediğimizde ki çok iyi bi doktordur. Emeklemiyor diye hiç üzülmeyin ni gelişim belirtisi değil demişti. Destekli oturduğunu görünce de tamam gayet iyi dedi. Sürekli kendini kaydırıyor dediğimde rahatlığa alışmıştır oturuyor ama sonuçta dedi bize. Belki içiniz biraz rahatlar diye yazayım dedim 😊