9 aylik bebegim var ve asla emeklemiyor hatta sabit bile oturmak istemiyor direk yüz üstü atıyor kendini ve ağlamaya başlıyor biz yerden alana kadar ağlıyor ve asla kıpırdamıyor oyuncaklarla bile oturup en fazla 5 10 dakika oynuyor sonra kendini atıp ağlamaya başlıyor ne yapmalıyım normal mı bizim gibi olanlar var mi acaba