Bebekler sıcağı sevmezmiş, ben çok kat kat giydirmedim hele üstü hic altı bazen emekliyo diye soğuk günlerde çift giydiririm o kadar altına tayt givi bir şey giydiriyorum. Çorap bazen olur bazen olmaz. Ben nasıl giyiniyorsam bir kat fazlasını sadece giydiririm doğduğu zamanlar ilk 4-5 ay yelek. Bile giydirmedim. Kısa kollu veya askılı atlet, üzerine bir tane uzun kollu body, alta da dediğim gibi genelde tek kat. Hiç hasta olmadı bu şekilde.