12-ab Gloria1 walla bende çok şaşırdım sonra bu çocuklar evde Nie hasta oluyor deniyor 😁 benim bebeğim böyle gayet huzurlu☺️ Siz de biliyorsunuzdur muhakkak bebekler elden ayaktan üşümezler insanların yanılgısı o oluyor . Neyse herkes nasıl mutluysa öyle giydirsin tabi 🥰
YavruKurdum Minikkusuumm İçine atlet üstüne uzun kollu zibin onun üstüne penye uzun kollu. Havaya göre ince ya da kalın yelek kesin. Altına bir tane içlik bir tane de pantolon. Kesin iki çorap giydiriyorum.
Berenistan Minikkusuumm Ben yorumları okuyunca çocuğu çıplak bırakıyor muş gibi hissettim biZ tek kat giydirdik hep ilk doğduğundan beri, uzun kollu üst, çorap ve alt pijama. Evin ısısı 26-27-28 oluyor genelde. Elleri ayakları burnu hep sıcak.
fatosd36 Minikkusuumm eve bağlı ev doğalgazlı mı?benim evim 24/25 derece genelde bi tane askılı ince zıbın bi de alt üst normal çorap bu kadar giydiriyorum
ecemm-6161 Minikkusuumm olur canım farketmez kundak alısmıssa yap Tabiki biz 3 aylığa kadar yPtık daha sonra yapmadık