Minikkusuumm Ben doğdukları günden beri uzun kollu zıbın, patili don üstüne ince çorap giydiriyorum içlik olarak. Bunların üstüne de normal üst ve altını giydirip polar kalın çorap giydiriyorum patik niyetine, üstlerine de yelek. 8 aylıklar hala öyle giydiriyorum.. kendi evimiz kışın bayaa sıcaktı o vakit sadece zıbın+don ve çorapla tuttum o kadar, 27 dereceyi görüyordu çünkü. Ama uyurken mutlaka yelek ve çorabı çıkarıyorum