ebrucakl ben ve kızım arasında AB0 kan uyuşmazlığı var beslenmesine çok dikkat ederdim ama asla düşmezdi iki güne bir fototerapi aldık toplam 5 kez fototerapi verildi. Doktorum ne kadar iyi beslenirse beslensin uyuşmazlık olduğu için ilk iki hafta çok yükseleceğini söylemişti sonrasında yavaş yavaş azaldı biz su an 50 günlüğüz 2 oldu değer Ancak doktorumuz 2 aya kadar sarılık devam eder demişti. Bol bol besleyin ama kendinizi çok da yıpratmayın. Ben çok ağladım çok üzüldüm ama elden gelen bi şey yok azalışa geçtikten sonra korkulacak bir şey kalmıyor düzenli olarak doktora takip ettirin mutlaka