Umayala anladım. Tabi uyuması ve uyanmak istememesi sarılıgı arttırıyor. Geçmiş olsun. Hızlı geçtiğine sevindim. Çok uzun süreler geçmeyince bizimki gibi durumlarda artık 10a ohh şükür diyoruz. Bizim çocuk beslenmekten çatlayacaktı artık ona ragmen düşmemişti. Doktor demişti bu ne karın çok şişmiş. Çatlıcak cocuk bu kadar beslemeyin demişti. Mama ek takviye ver demişti öncesinde de. İşte geçmeyince geçmiyor. Allah daha büyük dert vermesin.