Benim ilk bebeğim her şey güllük gülistanlık olacak sanıyor insan doğurcam eve gelicem ve büyüyecek 😊 öyle olmuyormuş işte sarılık dediler ağlamaktan bir hâl oldum insan bilemiyor işte geçecek bir durum olduğunu, o yüzden sen kendini yıpratma ki bebeğine iyi bakabilesin er ya da geç geçecek çok geçmiş olsun tüm bebeklere rabbim sağlık sıhhat şifa versin inşallah