ElifTGM 2 yaşından sonra telefonda çizgi film izlemekle tanıştı. Hic tanistiririlmamasi veya sürekli elinde olmasına da karşıyım süreli izlemesine müsaade ediyorum. Günde max toplam 1 saat eline alabiliyor. Onun haricinde ne kadar teror de estirse yasak. 27 aylık ama gerçekten sorunlu bir sendrom dönemi , ne katı kurallı yasaklarla boğmak ne de her istediğini yapmasına müsaade etmek arasındaki çizgiyi tutturmak çok zor. Onu da anlıyorum çok sıkılıyor her gün dışarıya da çıkarıyorum ama bazen sebepsiz yere ağlıyor kendini yere atıyor falan değişik kafalar yaşıyor 😁.