Mariposa Bu arada bu yorumunuzuda yeni gördüm. Benim bebeğimde 20 aylık. 8 aydır 2 ayda bir kez şeklinde bir kupa ufacık hacamat oluyor. Zaten görmediği için korkmuyor. Hafif kaşıntı verdiği için gülüyor hatta. Oturarak yapıyor bizim haccamemiz. Eline genelde o an oyalanması için defter kitap veriyorum. Yetişkinlerin kupasından daha ufak , çizikleride daha az oluyor. Yetişkinlerin ki gibi çok miktarda pis kan çıkmasını da beklemiyorlar . Çocuklarda bebeklerde 5-10 damla bile yeterli diyorlar aslında 😊