sagsbry Acemi_annee 2 aylık kuzum zaten bebeğm..gaz problemi var o yüzden bilemiyorum ne için ağladığını şuan için hiç bir değişiklik yok 😪
ElifTGM Mariposa Şuan bende her gün çıkarıyorum bakalım bizim 27. Ay nasıl olacak. Kardeşi 7 aylık olmuş olur muhtemelen birbirlerinş yerler telefona sıra gelmez diye düşünüyorum 😂😂🤦🏼♀️
Mariposa ElifTGM 😅hahah 2 taneyseler (Allah bağışlasın 🧿 ) evet birbirlerine sararlar muhtemelen. Darısı basıma henüz hamileyim bakalım neler bekliyor beni doğumdan sonra 🙇♀️
ElifTGM Mariposa Teşekkür ederim Allah razı olsun seninkileride Allah bağışlasın 💞 Kızım 20 aylık oğlum 1.5 aylık ❤️ Benim ki 19 aylıkken abla oldu alışma sürecindeyiz hala. Sevgi derece kontrolsüzlüğü yaşıyor olsakta bir şekilde yuvarlanıp gidiyoruz. Bolca ya sabır çekeceğin günler gelecek 😂bebekle Hamilelik zor diyordum. Bebekle ikinci bebek daha zormuş 🤦🏼♀️
Mariposa ElifTGM ayyy nasıl olacak bilmiyorum ya bir yandan kardeşi olacak diye çok seviniyorum bir yandan tek basıma üstesinden nasıl gelicem kaygilaniyorum. Ben henüz cinsiyetini bilmiyorum 12 haftalık , doğduğunda kızım 33 aylık olacak 😬
ElifTGM Mariposa Oooo bayağı büyükk olacak. Küçüğün ayrı büyüğün ayrı zorluğu var inan bişey diyemiyorum. Gün geçtikçe kolaylaşır sanırken gün geçtikçe kızım zorlaşıyor o yüzden Allah yardımcımız olsun diyorum sadece 😂
Dn123 dertlikerkenez nasil yapılıyor bilmiyorum söylerseniz yaparım. Ama burda bin kişi yanlış dese de yaptıran lar yine yaptıracak
Pedagog_anne Nurell bebekler için de yapılıyor önemli olan güvenilir ve steril bir yerde yapılması artık sağlık merkezlerinde drlar da yapıyor ücretini verince dra yaptırmayı düşünüyorum ben bir yaşındaki kızıma