nupeldemir21 Fatmanaz evet 4 .9 kilo olanın alın çocuk içinde daha rahat eder hem taşma sızdırma olmaz
Mutluaile Fatmanaz ya bizimde sleepy niye böyle bu. Bez ben de anlamadım yapar yapmaz değiştiriyorum ben de hep yokluyorum bekletmeden alıyorum. Netten sipariş verdi eşim 6 paket almış bunlar bitmeden başka beze de gecemiyorum 😂😂
Fatmanaz Mutluaile allahım ben bide saf gibi gidip tekrar aldım dedim belki değiştirirsem yeni bezden pişik olur olmasın diye sleepy aldım tekrar ☺️
Muallimanne Mutluaile bizde sleepy kullanıyoruz dediğiniz gibi kızım kakasını yapar yapmaz aldığım halde sizdiriyor. Afedersiniz bezi açınca çorba gibi sallanıyor içinde, emiciligi mı az bizim kızın kakası mi cok sulu bilemedim 🤔
Umutipek Fatmanaz prima en iysi canim ama maddi olarak tabiki kasiyor.arkadasim 101 den soffia bezi aldi ayni prima gibi.cok memnun kaldi.smdi bende aldim bugun 3 tane oldu takiyorum smdilik sorun yok gayet guzel gidiyor hemde primanin yari fiyati
Fatmanaz Umutipek canım fiyat gerçekten önemli ama sleepy aynı oluyor pirimayla çünkü sürekli değiştiriyorum üst baş yıkanıyor eskiyor elbiseler elektrik su deterjan derken aynı fiyata geliyor
Dahlia Fatmanaz ben ilk 4 ay prima kullandım. Şuan canbebe kullanıyorum çok çok memnunum ve daha sağlıklı hem de Türk malı 👍🏻
Betlll Fatmanaz kesinlikle prima cnm sleepy bnde kullandm asla memun kalmadım çok fazla sızdırma yapıyo prma iyice iç kısımı dolana kadar tek damla bile dışarıya vermiyo👍👍
Suloz Fatmanaz aynı sorun bizde de var denemediğim marka kalmadı küçük geliyor dedim büyük numara aldım büyük geliyor dedim küçük numara aldım yine aynı. Poposu mu büyük anlamadım her bezde beli boş kalıyor ordan taşıyor 🙈
Asyadeniz Fatmanaz slepyy iğrenç ya 😱 oğlumda kullandm rezil oldum çiş i bile sızdırıyordu 7 paket almıştm bide degiştrdm hemen evdekileri dagıttm bide çok kötü pişik yapmıştı
Bebeminnie Fatmanaz benm kızm da iki aylık 5200 kilosu 2 numara kullanıyorm çok sıvvı kakası ama hiç taşma yaşamadm Gevşek mi bağlıyorusnx acaba Ya da hemen farketmşyo musnz yaptığını
Fatmanaz Bebeminnie canım kakası sıvı ve ben o yapar yapmaz açıyorum kızım iki günde bir ıkına ıkına zorla yapıyor zaten canım
Masalll Fatmanaz bende prima kullanıyordum çok iyiydi de fiyatı bayağı uçuk olunca slepy aldım 5 gündür kullanıyorum acayip sizdirıyor bende değişicem de hangisini alacağımı bilmiyorum 🤷♀️ molfix de kullandım sleepy e göre daha iyiydi can bebe mi alsam bu sefer bilmiyorum
Aybuke_ Fatmanaz bisey sorcam canm sence bezlemi alakali sorun doktorumuz bize eger bebegniz bezden tasacak seklde kaka yaparsa bilinki bi sorun vardir bana ulasin demisti sizce bezlemi alakali insallah oyledir oyleyse ben bimden aliyorum bezi cokta memnunum pisk de olmadi hic tasmiyoda bizim aile hep ordan aliriz kimse sikayetci degldi bugune kadar
Fatmanaz Aybuke_ canım ama ben bu senin dediğini hiç duymadım 10 günde bir kontrole gidiyoruz biz ben biraz pimpirikli olduğun için ama hiç böyle söylemedi benim kızım iki gümde bir yapıyor
Aybuke_ Fatmanaz valla canm bnde cok pimpirkliyim zaten bu pimpirkligom basima herseyi getryo kizim asiri gazli reflusu var idrar yolu enfeksyonu goz damsr tikankligi var valla canm egerki asiri bezden tasarcasna olursa bi sorun vardr demisti bilmiyorum ki insallh bn yanlis biliyorumde bisey olmadin kuzucukladim
Asyadeniz Fatmanaz bende pişikte oldu sızdırdı da doğduugu gün bebegn nasıl çişi sızablirki doğdugu gün rezil olduk hastanede