Fatmanaz 36 günlüğüz ve kızımın her kaka yapışı rezalet tüm elbiselerini değiştiriyoruz sleepy kullanıyoruz değiştirmek istiyorum öneride bulunun lütfen
nupeldemir21 Fatmanaz sleppy emiciliği çok az prima bize küçük geliyor numaraları kilomuza uymuyor pekte sevmedim açıksacı molfix süper sizinkin taşmasında bezin küçüklüğüde etkin olabilr
Aysses Fatmanaz niye sorun oldu ki acaba canım benim bebiş ishal üc haftadır ama sleepyden çok memnun kaldım sızdırmadi. İki üç kez sizdirmisti bir büyük bedene geçtim daha da olmadı
Fatmanaz nupeldemir21 canım kızım 1 numarada 2 numarada olmuyor ikisinde de taşıyor kızımın kilosu 4.500
nupeldemir21 Fatmanaz 4 .9 kilo olan size daha uygun yani 3 numara sleepy 2 numara 3.6 size küçük kilonuz bezin orta sayısında olmalı başlangıç değil yani en azından ben öyle kulanıyorum gerçi ben molfix kulanıyorum çokta memnunum sleepy emiciliği çok az hiç sızdırma taşırma yaşamdık ama sleep birdaha kendi adıma asla 🙅♀️
Bebeminnie Fatmanaz benm kızm da iki aylık 5200 kilosu 2 numara kullanıyorm çok sıvvı kakası ama hiç taşma yaşamadm Gevşek mi bağlıyorusnx acaba Ya da hemen farketmşyo musnz yaptığını
Aysses Fatmanaz benim ki 5. 500 şuan canım üçe gecicem bir kaç güne. Demek ki bez size yaramamış.ben 4 kilo civarında gecmistim iki numaraya sıkıntı yaşamadım kakası çok sulu oldugu halde
DryArya Fatmanaz can bebe can bebe can bebe 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 sleepy basta bende kullandım nefret ettim paket bitsin die zor sabrettim esimede söylememiştim eşcağzımda sen git arkadasının hanımı a 101 den sofıa önermişti ne olsa saat bası altı alınıyo o daha uygun alın demşti Allahım o ondan beter çıktı kaldrdım attım kızım 6 ay 3 günlük can bebe kullanıyorum sorunsuz👌 fiyatda o kadar uçuk değil
Fatmanaz DryArya canım sanki fiyat uygun olunca ne oluyor üst baş değişince hergün yine zararlı oluyoruz iyi olsun diyorum artık çünkü iğrenç Kızı hAstaneye vs götürsem nasıl olacak böyle
nupeldemir21 Fatmanaz evet 4 .9 kilo olanın alın çocuk içinde daha rahat eder hem taşma sızdırma olmaz
fduygum Fatmanaz sleppy berbat bende kullandım nefret ettirdi canbebe aldım çokk memnun kaldım sızdırma hiç yaşamadım dene gör canım farkı