Asyadeniz Fatmanaz bende pişikte oldu sızdırdı da doğduugu gün bebegn nasıl çişi sızablirki doğdugu gün rezil olduk hastanede
Busrakorayeymen Can bebe memnunum. Pisik yok. Ama cis cok kalirsa gece uzun ozellikle tasma oluyor tabi dogal olarak ve cok kaka yaparsa tasiyor belinden.
Muallimanne Mutluaile bizde sleepy kullanıyoruz dediğiniz gibi kızım kakasını yapar yapmaz aldığım halde sizdiriyor. Afedersiniz bezi açınca çorba gibi sallanıyor içinde, emiciligi mı az bizim kızın kakası mi cok sulu bilemedim 🤔
Mutluaile Muallimanne bizim de aynı dediğiniz gibi emiciligi az herhalde bazen çişini de sizdiriyor 🤔
deleted2310 Fatmanaz prima veya molfix içerik olarak molfix daha temiz ben primadan geçtim ikiside hiç sızdırmıyor
Deletedmom381 Fatmanaz Sleepy arkadaşlarım hediye etmişti 1 paketi bitiremeden attim, kızımın beline kadar kakası akmıştı 🥴 Prima kullanıyorum çok da memnunum 👍
OMG5860 Fatmanaz can bebe kullanıyorum gayet memnunum onun dışında ne kullandmsa tasrdi bi tek bunda yaşamadım o sorunu
Aybuke_ Fatmanaz valla canm bnde cok pimpirkliyim zaten bu pimpirkligom basima herseyi getryo kizim asiri gazli reflusu var idrar yolu enfeksyonu goz damsr tikankligi var valla canm egerki asiri bezden tasarcasna olursa bi sorun vardr demisti bilmiyorum ki insallh bn yanlis biliyorumde bisey olmadin kuzucukladim
Sema32 Benim kızımda 4 kilo Bn sleepy 3 numara(midi plus- 5 10kg) kullanıyorum hiç sızdırma yapmadı cokda memnunum
Zmrasevgi Fatmanaz prima premium care ve molfix onerebilirim.bende sleepy kullandim açıkçası hem uygun hem.turk mali.bide dokusu cok hosuma gitmişti fakat hep sızdırdı sonra prima aldim pahalı geldi bi sureden sonra suan molfixteym memnunum tabi her bebek farkli
Annesininprensesi Fatmanaz molfix kullanıyordum en başından beri bi ara sleepy denedim rezalet sızdırdı pişik yaptı şimdi de minies denedim şimdilik bi sıkıntı yok hem yumuşacık bende hesaplı😊 molfixi değişmemdeki sebep popusunda lastik izleri oluyordu bide yapısı biraz sert Onun dışında sırdırma veya pişik yapmadı memnundum
Aybuke_ Fatmanaz ay canm benm ya diyorum ya belki de bizim reflümüz var cok gazlıyız israr yolu enfeksiyonumz var ondan demiştir herkes için gecerli degildir idrar yolu enfeksiyonumuz var bi düşündümde belkide kız bebegim kaka cok yaparsa vajinaya bulaşmasn diye demiştir bmce herks için gecerli degldir canm merak etme bezini degstr sen 😊
Aybuke_ Fatmanaz hem bak herks sleppy den sikayetci oldguna göre bezle alakalı sıkma tatlı canını mniğin annesi❤️