Fatma5672 Helva , sütlaç, rezene çayı, komposto, hurma. Bunlar bende aşırı süt yapmıştı. Suyu abartılı içmiyorum. Karnın daima tok olsun , hiç aç bırakma kendini. 15 dk uyku bile süt yapar ve stresten uzak dur. İnşaAllah sütün artar.
Srp-3404 iremm_029 bendede başta öyleydi gercekten aksamlari sutüm çogalıyordu ama son zamanlarda oda bitti inşallah seninki devam eder bir anne için cok zor bi durum bebegini kendi sutuyle doyurmamak
PembePelikan pundit evet ben beyaz olanı almıştım. 7 kaşık kuru dut 2 bardak su kullandım. Güzelce haşlayıp suyunu için tanelerini de yiyin 🌸 ben çerez gibi bi kaseye koyup öyle kuru kuru da yemiştim aklıma geldikçe
Srp-3404 iremm_029kafandaki sorulardan kurtulamiyorsun malesef daha iki gün önce hüngür hüngür ağladım 😔
iremm_029 Srp-3404 evet ya bende öyleyim kendimi rahatlatsamda boş lohusalikta yaşadığım stresten dolayı sütümün geri gittiğini düşünüyorum yada birşeylere mi sığınıyorum bilmiyorum ama belkide rahat olsaydım artardı yeterdi diye birilerini suçlama durumundayım hep 🙍♀️
Matruyoska Üzülmeyin her şey olacağını varır. Benim kızım da 5 buçuk aylık oldu. En başta yanlış yönlendirme yüzünden mama vermek zorunda kaldım sonra meme reddi başladı sonra sütü sağarak vermeye başladım tek memeye düştü. Mama da vermek zorunda kaldım. Gece gündüz sağım yaptım emziremedim. Emzirme danışmanı ile de çalıştım kamp yaptım ama olmadı. Olmayınca olmuyor. Çok üzülüyordum ama yapacak bir sey yok şimdi günde 2 defa süt verebiliyorum geri kalan mama. Kısmet bazı şeyler
Bugram_5 iremm_029 canım bende aynı oldum sütüm az geldi kilo kaybı oldu bebekte doktor dedi mama başla ne yaptıysam olmadı emzir sonra mama ver ben o şekilde yaptım hep yani şuan 7 aylığız halen devam o şekilde kesilmez sütün yani verdiğin sürece Aynn hepimiz istiyoruz ki anne sütü alsın onla beslensin diye ama işte bizede böyle nasip oldu demeki bende çok üzüldüm mama verirken ama baktım bebeğim rahat etti huzurlu oldu sürekli ağlıyordu uyanıyordu huzursuzdu mamadan sonra rahat etti yavrucağım bide şu yönden düşün herşey bebişlerimiz için ama olsun az da olsa alıyorlar sütümüzden onlar iyi olsunlarda tek yani canım sıkma canını aynı durumdaydım
Sedef23 iremm_029 benim de öyleydi ama doktorumuz her emzirme sonrası göğsün tamamen boşalana kadar sütünü sağ dedi böylelikle vücudun daha fazla süt üretmeye başlayacak dedi bende öyle yaptım gerçekten de gece saat başı uyanan bebeğim artık hiç uyanmadan sabah uyaniyordu sütüm yetiyor mamayı bıraktık canım sütünü sagmayi dene
Deletedmom5284 iremm_029 tabiki artar benimdr aşırı azalmıştı düzenli sağdım bol bol ten tene temas yaptım moralimi yüksek tuttum çok su içtim düzeldi sütüm
Matruyoska Deletedmom5284 sağımı ne kadar sürede bir yaptınız ? 5.5 aylık bebeğim geç mi kaldım ben acaba ? Düzenli sağım yapsam artar mi. Önceden 100 çıkıyordu şimdi 30 çıkıyor çünkü