Benimde öyleydi canim,saatlerce pompayla bile sıkıyorduk. Ama simdi oğlum MasaAllah tosun gibi,Hergün bulgur yiyordum,sütlac ye süt yapıyor cunku ,bol bol emziriyordum,emzirdikce kanal açılıyor derdi annemler.Bide kesinlikle psikolpji cok önemli neye inanırsan o olur,sutum yok sütüm az dersen sürekli gercekten beynin şartlar kendini süt salgılamaz.