iremm_029 canım benim süt üretimini beyin yapıyor sen sütün yok az diye düşünme aksine sütünün çoğalacaığonı bol bol geleceğini düşün öncelikle (ben her bişeylee yedikten sonra bu bana bol bol süt olacak bebeğim de içecek diye kendini koşullandırıyprum) ikinci olarak bol bol masaj yap youtube da falan videolar var 3. Olarak sıcak ve soğuk uygulamalar yap sık sık duş al nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama bazı hastaneler de emzirme poliklikleri var anne bebek dostu olan hastanelerde var genellikle buralarda da gittiğin zaman sana yardımcı olabilirler bir tane doktor uygun bakım ve masajlarla doğum yapmamış kadından bile süt gelebilir demişti bide hiipp ti sanırım süt artırmak için çayı var onu baya _övüyorlar onu bi dene bide bol şu, şerbet ve hoşaf gerçekten süt artırıyor her emzirmeden sonra 1 bardak su iç