Furug inan aynı düşünceler bende de var yasasigim o an ki acıyı tarif edemem düşünmek bile istemiyorum zaten geriye dönüp benimde iki kere bastırmışlardi karnıma hatta karnımı oydular diyebilirim benim tabirimle zaten o ameliyattaki hissiyatı mi da düşünmek istemiyorum bire bir herşeyi hissedip yaşadım uyuşukluk falan hiç biri yoktu resmen bende deli olucaktm ne ilk yürüme ne başka bişey bunların yanında bana 🤦