Furug Kum torbası çok eski bir uygulama, artık neredeyse yapan yok. Uyuşukluĝum geçtikten sonra bir ebe gelip benim de karnıma bastırmıştı, biraz canın acıyabilir derin nefes al dedi. Ama asla sizin tarif ettiğiniz kadar çok aĝrılı bir işlem deĝildi, bir dakika bile sürmedi zaten. Sonrasında da hiç gelip tekrarlamadılar. Bununla ilgili mesela rahim toparlayıcı iğne yapıyorlar ya onuda bazıları çok kötü şekilde anlatıyor. Sancıdan beterdi, kaç saat ağrıdı vs. Ben onuda hiç hissetmedim. Bu ya yapan kişiyle ilgili yada bünye meselesimi artık bilemiyorum.