Kizlar uzun zaman oldu aslnda kizim 19 aylik oldu bile ama dün komsumuz gelmisti konusurken bir seyi farkettim.sezeryan sonrasi surekli 2 hemsire gelip karnima bastirmisti uyusuklugum gecmisti ve inanilmaz canim yanmisti bir de ozel hastaneye o kadar para bayilmistik..
Komsum anlatirken ameliyattan cikar cikmaz kum torbasi koyduklarini orada biraz kaldigini o kanin o sekilde aktgini soyledi..(devlet hastanesini gomerler ama bence daha tecrubelilermis )
bu daha mantikli degil mi ? Bir de ameliyat biterken esime aciyo dedigimi hatiirliyorum.. o aciyida duymamam gerekiyordu ve bence o islemide uyusukken yapmalari gerekiyordu..bir heyecan karmasa derken gecti bitti ama 2.olursa bilgim olsun istiyorum sizlere nasil yaptilar ? Bu islemin uygulanmasinin oneminide soyle anlamadm yapilmayan bir arkads 15gun sonra bayilmisti..evet o kanin akmasi gerekiyor ama canli canli aci cekire cektire mi yaptilar sizede…yani ne ilk yurume ne ameliyat hatirladgm tek acim o 😑 bir kac kiside daha uyusukken yapilmis sormak istedim…
Bir 5 sene sonra dusunuyorum 2.yi ama bir daha olursa kendimi devlet hastanesi eline birakacagim😑 ilgiden baska bir sey yok anladim ki…kan alirlarken kolumu bile morartmislardi hatirliyorum,korkutularak genetik teste suruklemeleri de cabasi…