Tazeanne060620 katiliyorum sana ozel sartlarini gormus olan parasiyla rezil olan biri olarak…down dedigi cocuga devletteki doktor güldü yani inanmayin boyle seylere dedi🤣cunku ssdece mom degeri nedense yuksekti…tum degerler norml riskli degl ama nedense bir deger tavan..
Sizin hissetmeme az hissetme nedeninizde anestezi isleminizin iyi olmasi tam anlamiyla uyusukligunuzun gecmemis olmasidir.benimde aci esigim yuksek ama ben dayanamadm
Saglikla buyusun kuzucuklar Allah iyi insarla karsilastirsin iste