Liona ilk gun ateşi yükseliyordu dis ateşimiz olsun aşı dan sonra olsun ateşi çok yukselmiyodu en fazla 37.5 oluyodu o gece hiç uyuyamadım habire baktım 38.5 oldu sonra da yükselmeye başladı acile gittik dr ağzına bakınca boğazları sismis dedi öyle anladık antibiyotik verdi calpol verdi kullanmama ragmen 2. Gunde ogleden sonra elleri ayaklari sogudu sonra morarmaya basladi oyle bi daha gittik acile cok sukur iyilestik ama