Gozde_alparslan 38 olmadan xalpol vermeyin diyordu doktorumuz,, el ayaklarını sirkeyle silin,,, ateşi düşmez çıkmaya devam ederse ya da sürekli oynarsa aşağı yukarı enfeksiyon kapmış olabilir,kan tahlili de çıkar ancak, calpol vermek bağışıklığıni zayıflatır hem küçükmüş bebeğiniz,,bol bol emzirin geçmiş olsun