Utkucan sakadatcilarin orda üzüm plaza var orada öl muayenehanede levent bey var biz ona yatırdık. Pandemi dönemiydi zaten, 10 gün resimlerini vs attık eltimin oğlunada orada beraber yaptırdık dosyası da yanlış hatırlamıyorsam Ceyhan di bir araştırın iyi bir doktordu muayene hanesi falan gayet temizdi