Biz cocuk cerrahı Levent Ceyhana yaptırdık.kendi kliniği var sadece sünnet yapıyor.isterseniz eve de geliyor.bence kilinikte yapması daha saglıklı.
Çok ilgili bi doktor biz cok memnun kaldık.hergün vatsaptan görüntü isteyip takibini yapıyor.soruları yanıtsız bırakmıyor.Oglum 50 günlüktü yaptırdıgımızda bi sorun yasamadık.