Utkucan Sinemtann ya bizim ki tam pandeminin en yoğun olduğu zamandı giremedik içeri kapıdaydık sesini duyuyordum ama kaç iğne yaptı bilmiyorum ama bir defa baya ağladı iğneydi sanırım o ağlama ama bir daha ağlamadı eve geçince falanda