gulay_candemir Melekyusuf Anlıyorum seni bende aynı şeyleri yaşadım yarın ve daha sonraki gün azalacak sabır biraZ
gulay_candemir Melekyusuf Benim bebeğim de çok ağlıyor halen istiyor emmek ama kararlıyım vemeyecegim
Gezginprenses Melekyusuf Ben gece uykulu iken verdim canım.. zaten gündüz kesinlikle emmiyor . Anne acı olmuş. Ben abla oldum diyo 😊
Gezginprenses Melekyusuf bende öyle düşündüm ama istemiyor. Ben şoklardayim o kadar düşkündü ki dert olmuştu bana 😃
gulay_candemir Melekyusuf İnşallah bir hafta sonra hiç yok denecek kadar azalıyor bugün benim 13 . günüm çok az kaldı
Melekyusuf mina00 bence bir yasında kes acı bıseyler sur gogsu ne ıcmez bi daha cunku anlamıyor cabuk bırakır