Melekyusuf Kızımı sutten kesiyorum 2 gun dur süt vermedim goguslerın sut dolu cok agrıyor ne yapabilirim sutum nasıl kesilir yardım edin kızlar
feamtrmea Melekyusuf soğuk lahana yaprağını koyun göğüslerinize denemedim ama iyi geldiğini duymuştum
gulay_candemir Melekyusuf Bende bebeğimi sütten kestim on gün oldu Göğüslerime soğuk uyguladım Lahana sardım biraz rahatladı Süt ise eskisi gibi gelmiyor artık yok denecek kadar az
Eliifff0935 Melekyusuf geçen gün bi emzirme danışmanına sorulan bi soruydu bu. Çok az az elle sağım yapın zamanla azalacak yazmıştı ama tam bilemiyorum tabi doğru mu değil mi belki işinize yarar diye görünce yazmak istedim
Mom022 Melekyusuf ben kendiliğinden kesildin diye 1 hafta bekledim mastit oldum acilde doktor ilaç yazdı 1 haftanın sonunda kesildi
gulay_candemir Melekyusuf Yok sakin bisaltmayin daha fazla ağrıyor Soğuk uygulayın İlk gün çok ağrı oluyor ben ağlamıştım ağrıdan üç gün sonra ağrı azalıyor
Mom022 Melekyusuf evet adaçayı filan denedim bir ise yaramadı ilaçla kesildi. Reçetesiz satılıyormuş ama ismini asla hatırlamıyorum
Glsm55 hiçbir süt kendiliginden kesilmez 1)soguk uygulayiniz hatta buz kupleri koyunuz 2)siki siki tutan sütyen takiniz emin olun hemen kesilir
Gulzdmr Mom022 canım ilacın ismi ne bende sürekli mastit oluyorum bebeğim emmiyor sağıyorum ama böylede çok fazla geliyor sütüm kesmeyi düşünüyorum ama olmuyo 😐