Melekyusuf gulay_candemir sizinki baya buyuk bana tecrube olsun bidaha boyle buyuk kesmem sutten 1 yasında kesecem o zaman anlamıyorlar
Dfne gulay_candemir bende azaltmaya çalışıyorum ama çok zor hele geceyi denemedim bile gündüzü azaltmaya çalışıyorum nasıl olacak
gulay_candemir Melekyusuf Evet ya anlamadan daha kolay olur İki yaşından sonra çok ağlıyor istiyor inatlasiyor
Gezginprenses Melekyusuf bende öyle düşündüm ama istemiyor. Ben şoklardayim o kadar düşkündü ki dert olmuştu bana 😃
Melekyusuf Gezginprenses benımkı sütsuzde yatmaz sut icerek yatar sut krizi gelse ona beni mahfedıyor
Melekyusuf mina00 bence bir yasında kes acı bıseyler sur gogsu ne ıcmez bi daha cunku anlamıyor cabuk bırakır
mina00 Melekyusuf bende zaten cabuk bırakmayı dusunuyorum kendısı yemek yerse daha ıyı, ama acı bıseylerlede yapmak ıstemıyorum. Sadece bırdenmı kesmek gereklı?
Gezginprenses Melekyusuf benim kızım da aynı hele sabahları daha hava aydınlanma dan kalkıp ağlıyor 3. Günümüz tek sıkıntı sabah saatleri insAllah geçer 😊
Dfne Melekyusuf benim kız biberon tutmadı hiç onlardan hiç yemedi direk meme die aglio mememe sariliyor