Albertosss 1 senedir kullanıyorum. Siyah cam ama simsiyah değil memnunum. Kendi kararım değildi, kendi kararım olsa yine aynı renk yaptırırdım ya da kahve gibi olanlardan. Dışarıdan içerisi gündüz gözükmüyor, gece ışık açıkken görünüyor. Cam temizliğini dert etmiyorsanız balkon temizliği çok kolaylaşıyor. Biz bahçe mobilyası koyduk balkona, oda gibi elektrikli süpürge ile süpürüp vileda ile temizliyorum mis gibi. Şimdi merakım plise perdede. Belki yaptırmışken onu da yaptırırsınız kullanışlı mı bilmiyorum ama çok güzel 😇