Albertosss benim balkonum camla kapalı, küçük bir dolap yaptırdım ıvırım zıvırım orada. Kullanışlı oluyo, bizim üst katta saolsun silkelerdi. Yazın mecbur açıyosun camlarını o yüzden yine balkonum kirleniyodu, en son daha sert uyardık artık silkelemiyorlar. Yönetici ile falan görüştünüz mü bilmiyorum sizde öyle kurallar var mı bilmiyorum ama bizde binanın dıştan görünüşünü bozacak hiç bir yapıya izin verilmiyor. Karartma cam, teras kaptma vs. Ama kapalı balkon sigara kullanan yoksa kullanışlı, öteki türlü hep koku siniyor. Aspiratör çıkışın balkondaysa camla kapattığın zaman yemek kokusu balkona dolabilir. Ben boruyla uzatıp çıkışını dışarı verdirdim. İnce ve detaylı işler 🥰