Albertosss Aselif0661 ahhh canım yaaaa nelerle uğraşıyoruz şu hastalık dönemde biryere gidemiyon araştıramıyon iyki varsınız tskr ederim 🙏🏻
Aselif0661 Albertosss aynen öyle valla canım o açıdan burası elimiz ayağımız oldu resmen fikir paylaşımlarına ihtiyaç duyuluyor gerçekten ☺️ rica ederimm💕
zarifbirhanim Albertosss Hayır kuzu çok değil. Çok az kesiyor ışığı. Dışarıdan da içerisi net görünmuyor.
Bg212121zg Albertosss ben cam balkon kullanışlı bulmuyorum hem masraflı hem de temizliği zor.. ferah ev çok sevdiğim içindir belki bana evi boğuyor gibi geliyor
Albertosss Bg212121zg canım üstten aşagı çör çöp ne varsa yağdırıyorlar 😏kaç kez konuştuk ettik yok kıtlar anlayışsızlar bende cam balkon yaptırayım dedim öyle yani inanki şu yok zamanda 5 bin tutuyor .
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Albertosss Babamlarda var karatma cam. İçerisi hiç karanlık olmuyor. Gayet kullanışlı.
Zeynoveannesi Albertosss canm benm arkadaşım da yeni yaptırdı içeri görünüyor die rahatsız oda karartma perdesi yaptracaktı sonra birisi demiş bu arabaların camlarına film çekiliyor ya ondan çekiyorlarmış içerden dışarı görünüyor ama dışardan görünmüyor hem aç kapa perde ile uğraşma işi yok yapan varsa yaşadığınız yerde iyi olur bence ☺
Starmom Ben kullanıyorum çok memnunum. Oğlumun odasının duvarı boydan boya siyah cam, yemek odam şeffaf. Siyahtan daha çok Memnunum.🙆🏻♀️
Grupyildizi TiniminiKayra benimkiler siyah disaridan oyle gorunuyor ama icerden oyle degil cnm cok memnunum siyah olmasi daha iyi bence digerini kimde gorsem tulde takmis
Waffle Albertosss siyah camlar cok kullanisli ve o urunler isiyi yansitan urunlerden yapiliyor yani isiyi ceker sicak olur diye tereddur etmeyin. Hem iceri gorunmez siz de disariyi rahat bir sekilde gorebilirsiniz. Dilerseniz acip kapatirsiniz gayet kullanisli oluyor yani. Ama dedigim gibi ikkat edin isiyi yansitan camlardan olsun