AlyaMeyra Kimimkiben çok yenisiniz birşey olmaz olur mu.. bebeğim prematüre ve yenidoğan reflüsü olmasına rağmen gaz ve reflü için ilaç kullanmamamız gerekmedi hiç çok şükür anne güzel ve doğru beslenirse anne sütü bebeğin her derdine şifadır. Büyüdü artık diye bir kez karnabahar yemiştim o gece kızım sancıdan uyuyamadı. sonra birdaha yavaş yavaş başladım yemeye alıştıra alıştıra
OncedenGurme Kimimkiben 7 ay emzirdim 7 ay boyunca yediğim herşeye dikkat ettim. Bebek sonuçta, ne yesek geçiyor ona da. Kötülük yapmak istemedim, paketli gıdalardan bile uzak durdum, doğal beslenmeye özen gösterdim. Hamileliğimde nasılsa öyle devam ettim
semaahmet Kimimkiben çiğköfte yemek istiyorum yiyemiyorum kuru fasuke nohut yiyemiyorum hala gaz yapiyo ne olucak bizim halimiz🙈
withecru Kimimkiben 40 çıkana kadar dikkat ettim gaz yapar diye baklagilleri vs ama baktım ki onunla ilgisi olmuyor her şeyi yiyorum tabi asitli seylere vs önceden beri kendi sağlığım için zaten dikkat ediyordum.
Avsininannesi15 Kimimkiben içecekler canım 😄 ya benimde aşırı canım çekiyordu hamileykende midemi yaktığı için içemiyordum dayanamadim içtim baktım kızımda bi gaz farklılığı olmuyor aşırı değil tabi ama canim istediğinde 1 2 bardak içiyordum
semaahmet Kimimkiben aynen cnm nohut yedim çok azcik bastım kimyonu ama banamisn demedi yimede gaz yaptı
Tued Kimimkiben yiyince kanlı mukusu yapiyo buaralar bilmiyorum ama kestim onları haftaya cuma kontrole gotürcem bakalim
_mercanligunler Kimimkiben 6 aylık olana kadar kola içmedim sadece, herşeyi yedim fasulye vs gibi gaz yapıcı olanları da kimyon ekerek yedim ☺