Kimimkiben lohusayken kuru fasulye yemedim sadece, diger herseyden yedim 😂 kola zaten senelerdir içmiyorum. Abur cuburla aram yok, sevmem fazla. Herseyden tüketiyorum valla. Salam sucuk ta yedim valla 😂 ama ben yedigim her yemeğin üzerine kimyon döküyorum,öyle yiyorum. Ilk 3 ay rezene çayı ictim hergun. Sonra haftada bir defa icmeye basladim. Öyle cok fazla gaz sorunumuz olmadı. Oldugu zamanlarda da kimyonlu çay yapıp hem kendim hem bebegime iciriyordum, iyi geliyordu 😊