Emilya_97 Kimimkiben Ben gaz yapan ne varsa yemiyorum hatta patatese kadar. Meyvelerden sadece elma, muz, nar, bide asitli içecekleri tamamen kesdim gaz olmasin diye 😢😢. Ama cok şükür cokda gaz sorunum olmadi simdi 4+16 gunlik yavas yavas basliycam İnşallah
Kimimkiben Emilya_97 çok dikkat ediyorsunuz maşallah ben tutamazdim o kadar boğazımı 😂patates gaz mı yapıyormuş
Duygusuz Kimimkiben rezene içiyorum sürekli evet sogan gaz yapıyor katıyorum sogan sarımsak ben hiç bişey yiyemiyorum 😔
Kimimkiben Duygusuz Valla üzüldüm, benimki gazlı bi bebek değil arada tutuyor sadece o zaman bile nasıl kivrandigini ortada zor yani , geçecek inşallah 🥰
Tatlisannedilekk Kimimkiben oğlum 6aylık oldu sadece asitli içecek içmiyorum onun haricinde herşeyi yiyip içiyorum. Acı yiyebilir miyim artık?
Kimimkiben Tatlisannedilekk Valla bana da yeme dediler ama yiyorum. Bi probleme rastlamadım henüz ama sizin için bişey diyemeyeceğim. Bence deneyin
Uzaymekiii Kimimkiben c vitamini alerjim var o yüzden emzirme dönemimde taştan yumuşak alerjim olmayan ne varsa yedim kola da içtim ciğer de yedim ama tabi zararı olabilecek şeyleri sık tüketmedim🤷🏻♀️🙂
Kimimkiben Uzaymekiii ciğer 🤢 tabiki zaten her şeyin fazlası zarar abartmadigimiz sürece bence de bi zararı olmaz
AlyaMeyra Kimimkiben çiğ köfte, kurufasulye, nohut, mercimek, salam sosis sucuk vb ve paketli gıda, asitli içecek ve paket meyve suları ilk 3ay hiç tüketmedim..
Kimimkiben AlyaMeyra Çoğu şeyi bende tüketmiyorum. Bi kez kayınvalideme gittim kuru fasulye vardı bişey olmaz ye dedi yedim çocuğum iki gün sancıdan kıvrandı . Bende artık yemiyorum, en azından bir süre.. henüz 54 günlük anneyim 😌
Prensesannesi02 Kimimkiben ilk 3 ay gaz döneminde dikkat ettim.şimdi ne bulduysam yiyorum Allah affetsin😂
Kimimkiben Prensesannesi02 hahah 😂 bende şimdilik dikkat ediyorum ve sabırla o dikkat etmeyeceğim günü bekliyorum 😂
Emilya_97 Kimimkiben öyle duymuştum denedim gaz yapdi. Her gun yediğimi gaz yaparmi diye kontrol ediyorum. Bişey gaz yapsa menumdan cıkarıyorum. Ekstradan kimyon bol tüketiyorum. Bebeğim Hemanjiomi var dudaginda aglamamasi lazim. Ağlarsa büyüyor o yüzden ağlatmamaya çalışıyorum.
Minnakseven Kimimkiben yediklerimin gaz yaptığına inanmıyorum ama eşim inatla acı yedirtmedi sütün acı olursa diye 😂😂
Hirab Kimimkiben yok canım çok yoktu ama ben fazla abarttım galiba dediğin gibi😅😅😅 şuan herşeyi yiyorum ama 🤣🤣
Uzaymekiii Kimimkiben hamileliğim boyunca ciğer diye sayıkladım doğum yapınca ilk napcaksın diyenlere ciğer yicem diyodum😂 bu arada öyle çok hastası değildim ciğerin ne olduysa hamilelikte oldu🤷🏻♀️😂
AlyaMeyra Kimimkiben çok yenisiniz birşey olmaz olur mu.. bebeğim prematüre ve yenidoğan reflüsü olmasına rağmen gaz ve reflü için ilaç kullanmamamız gerekmedi hiç çok şükür anne güzel ve doğru beslenirse anne sütü bebeğin her derdine şifadır. Büyüdü artık diye bir kez karnabahar yemiştim o gece kızım sancıdan uyuyamadı. sonra birdaha yavaş yavaş başladım yemeye alıştıra alıştıra