Kimimkiben Emziren anneler emziriyorum diye nelerden feragat ediyorsunuz ? Sütüme geçer diye yemedikleriniz neler? Ben cips soğan vb. Herşeyi yiyorum . Bi çiğköfte kola salam ve sucuk tüketmiyorum 😂 hadi sizde yazın 😋😋
Giizz Kimimkiben çiğ köfte yiyodum ben ya gaz mı yapıyormuş 😅 geçti artık doğrusu o zamanlar ama bilelim
Kimimkiben Giizz bilmem gaz mı yapıyormuş 🤣 hamilelikte toxoplazma riski var diye tutturdular daha da yiyemiyorum işte 😂
Actombo Et,süt ve süt ürünleri,yumurta,kuruyemiş,Mısır,domates ve salçası,paketli gıda….. geriye zıkkım kalıyor zaten 😅😅
Kimimkiben Actombo e o da afiyet olsun o zaman kökünü de suya koy iç 😂😂 yaşıyorsun hâlâ demek haaa.. vegan mısın canım 😂
Avsininannesi15 Kimimkiben hersey yedim ilk 2 hafta asitli içkiler içmemiştim okadar. Kızımda gaz sorunu hiç olmadi
Kimimkiben Avsininannesi15 ben de kola asitli diye en sevdiğim şeyi içemiyorum.. asitli içkiler mi içecekler mi tam anlamadım kusura bakmayın 😂
Hirab Kimimkiben yok canım çok yoktu ama ben fazla abarttım galiba dediğin gibi😅😅😅 şuan herşeyi yiyorum ama 🤣🤣
Duygusuz Kimimkiben hiç bişey yemiyorum yemediklerimi degil yediklerimi sayabilirim sabah zeytin tahin helva pekmez dereotu marul yiyorum öglen akşam da makarna erişte pirinç pilavı patates yemegi corba yiyorum gaz yapıyor diye hiç bişey yiyemiyorum ne kadar kimyon atsam yemeklerine yada demleyip içsemde gaz yapıyor bebeğimde
Kimimkiben Duygusuz Allah yardımcın olsun canım ya rezene de iyi geliyormuş diye duydum gaz için, birde yemeklerine soğan katmadan dene istersen pişmiş soğan hem süt hem gaz yaparmış öyle duymuştum .
Avsininannesi15 Kimimkiben içecekler canım 😄 ya benimde aşırı canım çekiyordu hamileykende midemi yaktığı için içemiyordum dayanamadim içtim baktım kızımda bi gaz farklılığı olmuyor aşırı değil tabi ama canim istediğinde 1 2 bardak içiyordum
Duygusuz Kimimkiben rezene içiyorum sürekli evet sogan gaz yapıyor katıyorum sogan sarımsak ben hiç bişey yiyemiyorum 😔