ugursuzsafiye ilk cişi cok aciyacak cok agliyacak … ama ertesi gün gecmiş olacak agrilar. Ilk gün 4-5 saate bir agri kesici vermistim ben kaka yapmadigi sürece cok az altini degişmeye bakdim cünkü cişle daha cok iyilesiyormus doktor öyle söyledi bi de birsürü bol bol krem sürdüydüm. 3 cü gün de papatya cayina 15 dakika otuturdum. Sadece ilk gün ilk gece cok zor gecmisti. Sünnet olurkene de hic aglamadi tam 3 aylik di sadece ayaklarini tutuyoruz diye huzursuz du okadar. Rabbim yardimcin olsun insallah hissetmez.