pikacuu ugursuzsafiye Deneyimlerini bizimlr paylaşır mısın lütfen nelr yaptınız neler oldu bebiş nasıl etkilendi diye.
anakraliceee @ugursuzsafiye 10 günlukken yaptırdık canim.dr emzirdigim icin ağrısı olmaz sütün agri kesici özelliği var demisti gercektende öyle oldu ne agri ne huzursuzluk yapmadi ilk cis de bile ağlamadı cok şükür insallah sizinde öyle gecer💙
pikacuu ugursuzsafiye Yaa kıyamam 😔 ayy ben yaptıramam ki şimdi kalsın büyüdüğünde kendi gidip yapsın ben dayanamam ☹️🤦♀️
AlpAnnesi94 ugursuzsafiye Ben 6 aylıkken yaptırdım eve ağlayacak, ilk gün zor geçecek malesef. Dikkat edin kucağa almamaya çalışın çiş yaparken ağlar. Kantaron yağı ve poatya suyu sürün. 2-3. Güne daha iyi olacak ilk gün biraz zor. Çok geçmiş olsun ♥️
Minikkusuumm ugursuzsafiye bende ayın 8i gibi yaptıracağım 2 aylık olacak ama 1 ay erken doğdu herkez biraz daha bekle diyo ama ben tek bakıyorum burda herkez ne kadar erken o kadar iyi olur diyo huzursuz olur bakamam diye erken yaptırmak istiyorum
Mineaf ugursuzsafiye ağrı kesici fitil ve şurubu dönüşümlü olarak kullandık bardak koy zeytinyağ dök temiz tut yeter
ugursuzsafiye AlpAnnesi94 ugursuzsafiyede tesekkurlerini iletirr 😅😅💝 kizlar dua edin ya valla icim parcalaniyor
ugursuzsafiye AlpAnnesi94 balim saol yurtdisindayim malesef o yaglarim yok doktor antibiyotik krem yazdi afedersin kakasini temizledim ama pipisi kanli nasil temizlemem gerekir bilmiyorum cok korkuyorum Yarin pipinin etrafina sarili bandaji cikarip krem surucez o zaman temizlerim🥰
ugursuzsafiye Minikkusuumm valla annemler olmasa benimde elim ayagima dolasirdi agladikca carsafta salliyoruz 4 5 kisi birden oyunlar yapioruz sussun diye🤦🏻♀️🥰
Suzanaktas47 ugursuzsafiye benim oğlum şu an sünnet oluşunun 4. gününde ilk 3 gün çok kötüydü bizim ama ne kadar erken yaparsanız o kadar iyi bizimki 20 aylık farkında olduğu için çok ağlıyordu
ugursuzsafiye Mineaf agri kesici ve antibiyotik krem verdi doktor fitil felan demedi🤦🏻♀️🥰 saol canim
Pelin-Emir35 tospikinannesiii hafif sedasyon vericez dedi canım bugün konuştuk ptesi olucaz inşallah yarı baygın oluyormuş zaten genel anestezi yok dedi içim rahatladı
ugursuzsafiye Pelin-Emir35 sizinki daha buyukmus bence uzatmadan yaptirin.. Er yada gec olucak olmusken simdi olsun dedim ama icim gitti💝🤦🏻♀️
Suzanaktas47 Pelin-Emir35 Evet çok ağladı hala da bezini açınca korkuyor siz de derhal yaptırın derim canım 💝
AlpAnnesi94 ugursuzsafiye bizde bandaj yoktu sargı bezi koymuşlardı 3 saat sonra çıkardık. Bu yağları internette bulabilirsiniz krem verdi bize de inşaallah çabuk geçer