ugursuzsafiye hiç korkma öncelikle her doktorun kremi vs ayrı sana anlatır zaten dediklerini yapsan yeterli bizim doktorumuz karton bardak koydurdu. Eve gelince ağlamasını beklemeden calpol verdik yaptırdığımız gün biraz sancılı geçti acıdan emdi emdi uyudu o kadar lokal anestezi ile olduk yürüyordu oğlum hiçbir problem olmadı bezini sık değiştirdim yürüdüğü için karton bardağa çiş gelip pipiye değmesin diye kremini yağını doktorun dediği gibi sürdüm. 4. Gündü herhalde oturma banyosu yaptırdık falsn derken 7. Gün normal banyosu sonra kremleri kestik uzaktan fön makinesi ile kuruttuk. 10. Gün iyileşmişti❤️ Şimdiden hayırlı uğurlu ve çok geçmiş olsun