gunes20 MomofOne bence hiç gecikmeden hastaneye gidin. Kusma vs olursa diye zaten 2 saat uyıtmayın diyorlarya.
Minaisra MomofOne hemen acile götürün lütfen ..yasaklar basladı dıyıp belkı sabaha götürüyüm gibi düşünürsünüz yapmayın Sağlık konusunda kimse sıze ceza yazmaz lütfen hemen götürün
Minikalparslan Bu yorumları okurken çekirdek falan mı çitliyosunuz acaba napıyosunuz merak ettim doğrusu
inciperininannesi Minikalparslan Sallıyor bence imkanı yok böyle bir durum olsa insanın aklına buraya yazmak mı gelir ya.
Dn123 Splash-Splash-Love valla okudum deliye dönmüştüm. Kayinvalidesi ayultmis cocugu esi de bir sey olmaz vs gibi sözler söylemiş kendisi de götüremezmis vs vs
Cihangiriinannesii MomofOne Ya siz iyi misiniz ne ates düşürücüsü nasıl bu kadar rahat olabiliyorsunuz şaşıyorum bebeğinizin ateşi çıktığına göre bir sorun var demek koşsanıza hastaneye
Sinem2506 Sym-d-a korkuyorum bisey olursa demiş bide ama korktuğunu sanmıyorum buraya yazacağına hastaneye uçmalıydı
Sym-d-a Sinem2506 yargılamak isdemiyorum acaba hastaneye gidecek parası mı yok yanında kimsesi mi yok Ama bu şekildede olmaması bir hastaneye başvurmalı bir şekilde Nerede olduğunu bilsem valla yakınsa ben gidip götüreceğim
Minikalparslan inciperininannesi aynen kesinlikle katılıyorum ufacık birşeyde bile telaş yapıyorum nasıl yapmıyım canımın içi düşcek ve kuscak üstüne ateş ve ben calpol verip beklicem şaka gibi birşey şuan uykum falan kaçtı çok kötüyüm 😭
Splash-Splash-Love Dn123 Ben olsam kaynanaya elimin tersi ile çarpar kocayı oracıkta boşarım. Param yoksa da komşudan bakkaldan borç alırdım. Gitmek isteyen kendini parçalar götürür
Sym-d-a inciperininannesi inşallah suan tek dileğim o gaz sancısı var diye kızımın 3 gün boyunca gece 3 hastane gezdik canı yanıyor diye kafa üstü düşürüyor post açıyor bazen su insanları anlamakta zorluk çekiyorum
inciperininannesi Sym-d-a Çocuk kaç aylık yazmamış bide kafatası kırılsa kırılmaya bağlı pıhtı atsa vefat yani. Allah korusun çocuklarımızı. İnşallah düşündüğümüz gibidir can sıkıntısından uydurmuştur.
Sym-d-a inciperininannesi arkadaşımın oğlu düşmüştü hastaneye götürüyorlar direk o an onlar fark etmemiş ama kafa tası içine çökmüş 4 aylık bebek ameliyat oldu böyle şeylerin şakası yok 😭
inciperininannesi Minikalparslan insanların telaşindan zevk alan biri olabilir bence. Baksana c.ici ama cevap vermiyor okuyup okuyup gülüyor. Bir de kocamın yeğeni demiş kışkırtmak için.
Ceyyk5 Sym-d-a parası götrecek kimsesi yok mu ? Bu durumda ben olsam evden giyinmeden kimseye haber bile vermeden cıkar cebimde 5 krus olmasın o cocugu her turlu hastananeye yetiştirirm gecenin 3 5 farketmez anne olmak korkmamak demek
Minikalparslan inciperininannesi eğer öyleyse kesinlikle hakkımı helal etmiyorum nasıl korkuttu hepimizi telaş yaptım eşimi uyandırdım arkadaşı çocuk doktoru arasak sorsak diye off