Bernauslu MomofOne çocugunuzu neden başkalarına emanet ediyorsunuz. Hele ki başka cocuğa. Allah korusun ateş ve kusma hele ki. Kızım düştüğü an hiç birşeyi olmamasına rağmen ortalığı birbirine kattım.
Aselif0661 Bu kadar post yağmuruna hastane de olmalısınız şuan diye umut ediyorum. Ay kıyamam İnşallah bişeyi de yoktur yavrucağzın😒
inciperininannesi YouTube Götürecek insan beklemezdi zaten ben saka yaptığını düşünüyorum 1 Nisan muhabbetine. Hayatın akışına aykırı
Sym-d-a inciperininannesi arkadaşımın oğlu düşmüştü hastaneye götürüyorlar direk o an onlar fark etmemiş ama kafa tası içine çökmüş 4 aylık bebek ameliyat oldu böyle şeylerin şakası yok 😭
Minikalparslan inciperininannesi eğer öyleyse kesinlikle hakkımı helal etmiyorum nasıl korkuttu hepimizi telaş yaptım eşimi uyandırdım arkadaşı çocuk doktoru arasak sorsak diye off
Minikalparslan inciperininannesi söz konusu çocuklar olunca gerçekten çok hassasım hiç birimizin rahat olma lüksü yokki onlar bize emanet edildi baksans kaç kişi yorum yaptı hepimizi diken üstünde bıraktı şaka yaptım bari yazsa
Sym-d-a MomofOne hastaneye gidemeyecek durumda iseniz yerinizi söyleyin yakınsak ben gelip götüreyim sizi çocukla bunun ihmali olmaz
Nurell MomofOne Acile gidin hiç beklemeyin lütfen.. Kusma ve ateş önemli düşme sonrası.. Lütfen hastaneye gidin
Minikalparslan YouTube bu uygulamada kim acemi olabilirki en bilgisizi bile hergün girdiğinde birşeyler okuyup bilgi sahibi olabilir ben hergün farklı birşey öğreniyorum burda
Elifsmotherr MomofOne 1 Nisan şakası olmasını diliyorum… Öyleyse de post sahibi sana çok kızarım gece gece elim ayağım titredi postunu okuyunca resmen dehşete kapıldım.
inciperininannesi Elifsmotherr inşallah şakadir bir bebek bu duruma gelmemiştir. Kandiralim yeter ki şu durumda