Düşme sonrası kusma ve ateş olursa hastaneye götürülmesi gerekiyor. Vakit kaybetmeyin bence çok önemli. Keşke ateş düşürücü vermeden götürseydiniz, ateşin neye bağlı olduğunu anlamaları gerekiyor. Beklemeyin yakınınızda kim varsa arayın, uyandırın hemen gitmenizi öneririm. İnşallah sıkıntı yoktur.