nursocum 2 gün ishal oldu sadece ama 1 hafta boyunca sıyaha yakın kaka ve aşırı kötü kokulu kaka yaptı biz benim yediğim bir besine bağladık,ki ben herseyı doktora anında soran biriyim .Bu ne hıkmetse sormadım hala kendıme şaşkınım .Sonra o koru kaka gectı ıshal başladı 2 gün günde 4 kez en çok kaka yaptı ıshal sonra hemen probiyotik e başladık geri , bırakmıştık .düzeldi suan yok .Doktoru demişti probiyotik al ateş olmadığı sürece sıkıntı yok probiyotik ile düzelmez ise o zaman kaka tahlılı yaparız demişti şükür düzeldi.