nursocum benim kizimda 10 gundur ishal dun doktora gittik o gun kaka yapmadi ama bugun tekrar basladi 😅ates vs olmadi bizde doktorda kan kotu koku yoksa korkulucak birsey yoktur dedi takipte kalin dedi eczanede tuzlu bir serum satiliyormus onu icirin dedi kaybettigi siviyi vs almasi icinmis ben almadim kaybettigi siviyi telafi ediyor yedirmedigim sey kalmadi ama banamisin demedi icinden muz agaci cikicak artik 😂birde yediklerine dikkat edin belki yedigi birsey tetikliyor ben pisigi icinde aynisefa kremi kullandim 2 gunde duzeldi o kadar kotuydu ki kanamaya baslamisti birde islak mendille degil direk suya soktum yikadim ayagini sicak tutmaya calisin insallah cok onemli bir sorun degildir cok gecmis olsun