Benim oğlumda aynı şikayetlere gittik kusmada vardı. Rota virüs maalesef.. Aşıdan dolayı ağır geçirmiypruz. İlk gün 8 9 defa sulu kaka yaptı sonraki gün yeşil ve çok pis kokulu biraz daha kıvamlı. Bugun kaka katıydı. Muz ayran verdik. Zaten iştahı olmuyor istediği kadar yedi. Bugun kendisi baya yedi bol su içti. Biz reflör diye Bi probiyotik ve momoı diye bir şurup verdi. Çok kötü pişik oldu. Her kakadan sonra popoyu yıkadım.