Kızlar dün geceden beri oğlum 5 kez aşırı sulu ve çok az cıvık önce sarı sonra koyu yeşil yaptı. Doktora götürdüm tahlilleri bekleyemedik çok ağladı hala sonuçlar çıkmış değil. Doktorda bişey söylemem için erken dedi tahlilleri beklemem lazım dedi.
Sadece gece ateşlendi o da 38 di. Calpol verdim. Ben normal bi enfeksiyon sandım sanırım değil. Hiç ateş yok sadece ishal ve pişik. Açıkçası şunu sormak istiyorum başınıza böyle bişey geldiyse evde naptınız ilaçların dışında 2 tane muz yedi 1 patates yedi.
Başka napabilrim? Oğlum 13 aylık.
Şimdiden yazan annelere teşekkür ederim 🌸