serebro Aybarss_Mom çok ilgili sayılmazlar çamaşır makinası için çok doldurdugumu, bulaşık mak için ucuz deterjan kullandığımı iddia edip durdular, şikayet oluşturmak gerekli sanırım. Garantinin devam etmesi lazımmış falan filan.
Ates_mami Aybarss_Mom 4 yıldır kullanıyorum vestel. Hatta evimde kettle a kadar hepsi vestel. Çok memnunum. Hatta cihazları gören herkes bende bundan alıcam deyip alıyor. Onlar da hep memnun
Aybarss_Mom Ates_mami ütüm ve çamaşır makinası Vestel bi sorun yok şükür ama çok kararsız kalmıştım Arçelik almaya karar verdim canım
bonjour_maman Aybarss_Mom benimki samsung ama ablamın ve kız kardeşiminki arçelik çok memnunlar ve ben arçeliğin ürünlerini beğeniyorum ve uzun yıllardır var vesteli bwğenemedim hiç televizyonum vestel hiç memnun değilim
AyazMerve Aybarss_Mom İkisi arasında Arçelik. Ben kullanmadım ama etrafımda Vestel’den memnun olan hiç yok 🤷♀️
Zeliha55 Aybarss_Mom evleneli iki sene oldu bütün beyaz eşyalarım Arçelik hepsinden çok memnunum.Buzdolabindan çok memnunum özellikle yeşillikler uzun süre bozulmadan kalıyor hiç sorun yaşamadım çok şükür.